Preguntes freqüents

General

Aena Club és un servei que s'ofereix als passatgers amb el propòsit de millorar l'experiència dins de l'aeroport. Només has de registrar-te per a accedir a tots els avantatges disponibles per als membres d'Aena Club en pàrquing, sales VIP, botigues, restaurants i altres serveis de l'aeroport.
En Aena Club podràs gestionar la teua informació personal i consultar les compres i reserves realitzades en els serveis associats d'Aena, així com accedir a totes les ofertes i beneficis disponibles.
Aena Club és vàlid per a tots els aeroports d'Espanya.
Pots consultar la informació sobre l'ús de les teues dades personals en la pròpia pàgina web del servei, en la secció de política de privacitat.

AENA Club: Registre i modificacions

Aena Club és un club de fidelització totalment gratuït.
Per a fer el registre des de la pàgina web:

  • Fes clic en aquest enllaç: FES-TE SOCI
    També és possible donar-se d'alta des de l'app d'Aena, des de la pàgina web de Reserves de Pàrquing i des dels portals d'Aena Market, o fins i tot des de l'aeroport a través del portal de connexió al servei gratuït de wifi.

  • Introdueix un correu electrònic vàlid, tria una contrasenya segura d'entre 6 i 10 caràcters i completa la resta de camps sol·licitats.

  • Una vegada completats tots els camps, rebràs un correu electrònic de confirmació perquè actives el teu compte en un màxim de 24 hores. Si no reberes aquest correu, per favor, posa't en contacte amb nosaltres en el correu electrònic clubcliente@aena.es.


Una vegada completat el registre podràs modificar les teues dades personals i ampliar la informació, associar entre 1 i 3 matrícules al teu usuari per a poder beneficiar-te dels avantatges de ser membre d'Aena Club en els aparcaments d'Aena i fins i tot associar la teua Via-T.
Actualment no existeixen targetes físiques ni digitals, encara que hi ha un QR que pots consultar en el teu perfil.
Per a identificar-te com a usuari d'Aena Club i beneficiar-te dels diferents serveis i descomptes, bastarà amb iniciar la sessió com a membre a través de la pàgina web o l'app d'Aena en realitzar la contractació dels diferents serveis, o bé a través de la teua matrícula en accedir a l'aparcament.
Per favor, revisa la teua safata d'entrada o bústia de correu no desitjat per a comprovar si t'ha arribat un correu electrònic d'activació del compte. Si passats uns minuts no reps aquest correu electrònic, posa't en contacte de nou amb nosaltres en el correu electrònic clubcliente@aena.es, i indica el correu electrònic utilitzat durant el registre.
En cas d'haver indicat un correu electrònic erroni, hauràs d'esperar 24 hores per a registrar-te de nou.
En aquests casos, et recomanem esperar 24 hores perquè el sistema invalide aquest registre si no ha sigut possible la seua validació.
Una vegada transcorregut aquest temps, és possible registrar-se novament.
Per motius de seguretat dels comptes, no és possible fer aquests canvis des de l'àrea privada de l'usuari. Si necessites modificar aquestes dades, posa't en contacte amb nosaltres en el correu clubcliente@aena.es.
Per a restaurar la teua contrasenya, hauràs d'accedir a la pàgina web d'Aena Club, fer clic en Has oblidat la teua contrasenya?, indicar el teu correu electrònic i seguir els passos que rebràs en el correu electrònic.
És possible que en algun moment t'hages donat d'alta en Aena Club a través d'altres portals associats i no ho recordes. Abans de contactar amb Aena Club utilitza l'enllaç Has oblidat la teua contrasenya?. Si no t'arriba cap correu per a restablir-la, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres en el correu clubcliente@aena.es.
Les credencials d'accés a Aena Club són compartides per altres serveis com a Pàrquing, sales VIP, Aena Travel, Food To Fly, etc., per la qual cosa donar-se de baixa en Aena Club comporta també la baixa en aquests altres serveis associats.
Per a donar-se de baixa d'Aena Club, has d'accedir a la secció “El meu compte” i prémer en el botó “DONA'M DE BAIXA”. Aquesta opció també està disponible des de l'app d'Aena Club.

Pàrquing

En ser membre d'Aena Club, pots accedir als diferents descomptes de Pàrquing, tant en accessos amb reserva prèvia, com sense reserva.
Per a conéixer de manera detallada els descomptes actuals en Pàrquing, fes clic en el menú superior en Serveis, o en descomptes Pàrquing Aena Club.
Per a fer una reserva en els aparcaments de la xarxa d'Aena, no és necessari estar registrat en Aena Club, pots accedir directament a la pàgina d'Aena Parking i seleccionar l'aeroport d'eixida i dates de preferència. Encara que et recomanem registrar-te en Aena Club per a poder beneficiar-te de tots els descomptes que t'oferim.

Serveis VIP

Podràs adquirir el teu accés a les Sales VIP a través de l'app i la pàgina web d'Aena, i en el taulell de la sala, i accedir-hi sempre que disposes de targeta d'embarcament.
Com a soci d'Aena Club, podràs beneficiar-te d'un 20 % de descompte si realitzes la compra a través de l'app d'Aena, sempre que estigues identificat com a membre del Club.
No és possible accedir a les Sales VIP si no es disposa de targeta d'embarcament.
Serà necessari comprar un accés per persona a través de la pàgina web o de l'app d'Aena, o en el taulell de la Sala.
Com a soci d'Aena Club, podràs beneficiar-te d'un 20 % de descompte si realitzes la compra a través de l'app d'Aena, sempre que estigues identificat com a membre del Club.
El servei de Meet & Assist pot ser contractat per qualsevol passatger a través de la pàgina web o l'app d'Aena, amb una antelació de 72 hores.

Altres

La pàgina web Aena Club és compatible amb els següents navegadors, assegura't que n'utilitzes un d'ells:
  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Safari
  • Microsoft Edge
  • Internet Explorer 11
Les cookies poden bloquejar-se des de les opcions de seguretat del navegador.
No acceptar les cookies utilitzades pel portal pot afectar l'operativa del portal i impedir realitzar gestions com a usuari registrat en Aena Club.
Per a obtindre més informació, l'usuari pot accedir al següent enllaç i comprovar la política de cookies del portal.
Actualment el portal Aena Club únicament està disponible en espanyol, anglés, català, basc, gallec i valencià.

Si alguna de les teues preguntes no la trobes ací, escriu-nos a clubcliente@aena.es perquè puguem ajudar-te.