Aena Club | Aena

Tractament de Dades Personals

Responsable: Aena S.M.E. S.A. (A86212420)
Finalitat: gestionar la subscripció contractada com a membre d’Aena Club. Gestionar, tramitar i donar seguiment als productes i/o serveis que compreu o reserveu mitjançant aquest lloc web o app com a membre d'Aena Club; enviar comunicacions comercials del servei contractat i d'altres serveis propis d'Aena; enviar altres comunicacions comercials; fer enquestes de qualitat, usos estadístics i altres usos legítims empresarials. Addicionalment, les seues dades podran ser tractades per a l'elaboració de perfils. Té dret a oposar-se a l'adopció de decisions individuals automatitzades que produïsquen efectes jurídics o li afecten significativament de manera semblant. Veure informació addicional.
Legitimació: execució del contracte (acceptació dels terminis i condicions de la contractació) i consentiment.
Drets: accés, rectificació, supressió i altres drets tal com s'indica en la informació addicional.
Informació addicional: Política de Privacitat.

No has rebut el correu electrònic per a completar l’activació del teu compte?

Comprova la carpeta de correu brossa o posa't en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant l'adreça clubcliente@aena.esper a solucionar qualsevol incidència.

Correu enviat

Hem enviat un correu electrònic a
Segueix els passos indicats al correu de verificació que t'hem enviat.
Consulta la teua carpeta de correu brossa si no l'has rebut.
Recorda que tens 24 hores per activar el teu compte.

Encara no has rebut cap correu?

Posa't en contacte amb el nostre servei d'atenció al client mitjançant l'adreça clubcliente@aena.es per a solucionar qualsevol incidència.