TERMES I CONDICIONS DE CONTRACTACIÓ D’AENA CLUB

Aena Club és un programa de fidelització d’Aena el principal objectiu del qual és premiar la fidelitat dels usuaris que fan un ús freqüent dels serveis que ofereix Aena als aeroports (pàrquing, serveis VIP, comerços, etc.)

Identificació

El programa de fidelització Aena Club pertany a Aena S.M.E., S.A. (d’ara endavant «Aena»), titular de la xarxa d’aeroports espanyols. Aena té personalitat jurídica pròpia i diferenciada de la de l’Estat, plena capacitat jurídica i d’obrar per al compliment dels seus fins, i patrimoni propi. Aena està inscrita al Registre Mercantil de Madrid, tom 28.806, foli 211, secció 8, full M-51864

  • Dades d’Aena
  • Adreça: Peonías, 12 28042 Madrid
  • CIF: A86212420
  • Telèfon de contacte: (+34) 91 321 10 00

1. Objecte

Aquest document estableix els Termes i les Condicions de Contractació que regulen la prestació dels serveis d’Aena Club, oferint als seus membres a través de la Plataforma l’accés a una sèrie de beneficis i avantatges per pertànyer al Club.

Per aprofitar els descomptes i les promocions que ofereix Aena Club, t’hauràs de fer membre del Club seguint els passos que s’indiquen als canals habilitats d’aquesta plataforma, fet que suposa l’acceptació expressa dels presents Termes i Condicions de Contractació, que tenen la mateixa validesa que la signatura expressa d’un contracte com a membre del Club. Per ser membre d’Aena Club has de ser major d’edat i tenir capacitat suficient per adquirir les obligacions derivades de les teves actuacions a la Plataforma, igualment has d’haver llegit prèviament aquest document i comprendre’n el contingut.

2. Informació prèvia

Aquests Termes i Condicions de Contractació es troben a la teva disposició al web d’Aena Club de forma lliure i gratuïta, reservant-nos el dret de poder modificar-los, per la qual cosa et recomanem que cada cop que utilitzis els nostres serveis com a membre del Club accedeixis al document per llegir-ne el contingut abans d’acceptar-los.

Tots els beneficis permanents i descomptes o promocions puntuals que t’oferim com a membre d’Aena Club es troben perfectament descrits a la Plataforma i estan a la teva disposició, no entenent inclosos aquells serveis que expressament no hi estiguin indicats.

La mera navegació per la web o l’app no implica que acceptis aquests Termes i Condicions. Aquest contracte es formalitza amb el teu consentiment quan marques la casella d’acceptació dels Termes i Condicions d’Aena Club just abans de finalitzar els passos que determina la Plataforma perquè et registris com a membre d’Aena Club.

S’introduiran els mitjans tècnics adequats i suficients per identificar i corregir els possibles errors tècnics que detectem en la gestió de la informació.

Podràs tramitar el procediment de contractació en l’idioma que prefereixis dels contemplats a la Plataforma, i aquest contracte es formalitzarà en l’idioma que hagis triat.

3. Funcionament del Servei Aena Club

El funcionament d’Aena Club es basa a oferir al col·lectiu d’usuaris que es registrin com a membres del Club una àmplia varietat d’avantatges dels quals es poden beneficiar:

Beneficis permanents en els següents serveis oferts directament per Aena:

  • Servei de Pàrquing:

    Estacionament del teu vehicle al pàrquing dels aeroports

    Pagament del servei de Pàrquing pel mòbil

    Activació del servei de Pàrquing de pagament per matrícula

  • Serveis VIP:

    Accessos a les Sales VIP

    Accessos de Fast track / Fast lane

  • Marketplace:

    Foodtofly

    Shoptofly

  • I altres beneficis que es mostren a la web d’Aena club

Descomptes o promocions puntuals a botigues i restaurants dels aeroports, rent a car, etc. S’hi inclouen descomptes addicionals a altres beneficis per ser membres del club. A més de tots els avantatges i les promocions exclusives que ofereixin les empreses col·laboradores d’Aena als membres d’Aena Club.

L’usuari que desitgi registrar-se com a soci d’Aena Club en cadascuna de les seves modalitats ha de conèixer i acceptar aquestes Condicions Generals. El servei ofert presenta diferents modalitats:

  • Modalitat Gratuïta (pla Bàsic) mitjançant registre on l’usuari té accés a uns beneficis i avantatges de manera permanent.
  • Modalitat de Subscripció (pla PLUS o pla VIP): on l’usuari prèviament registrat en modalitat gratuïta pot accedir amb pagament previ a una sèrie de beneficis exclusius per a subscriptors. L’usuari està obligat a satisfer el preu establert per a aquesta modalitat, incloent-hi els impostos aplicables, si escau, tot això d’acord amb les tarifes vigents a cada moment. El pagament per accedir als beneficis exclusius en aquesta modalitat es pot realitzar a través de targeta de crèdit.

3.1. Procediment de contractació

Per poder ser membre d’Aena Club hauràs de registrar-te com a Soci mitjançant l’emplenament previ del formulari d’alta de membre Aena Club i acceptació de forma expressa dels presents Termes i Condicions.

Com a membre d’Aena Club tindràs dret als beneficis i avantatges que t’ofereix el club a qualsevol dels nostres serveis (Pàrquing, Serveis VIP, Aena market: Food to Fly, Shop to Fly, Aena Travel, etc.) sempre que t’identifiquis com a soci mitjançant els mecanismes d’identificació facilitats per Aena.

Un cop registrat com a soci (pla Bàsic) podràs contractar el servei de subscripció de pagament segons la modalitat que triïs (pla PLUS o pla VIP) accedint així a tots els beneficis exclusius que t’ofereix cada pla. Per això, hauràs d’adquirir el pla de subscripció de pagament que triïs, on et demanarem les dades bancàries imprescindibles perquè puguis realitzar el pagament de la subscripció. Un cop realitzat el pagament i en un termini màxim de 24 hores, rebràs a l’adreça de correu electrònic que ens hagis indicat la confirmació d’Aena Club de la contractació realitzada, i l’accés a la plataforma amb tots els beneficis esmentats s’iniciarà de forma automàtica. A partir d’aquest moment podràs gaudir de tots els avantatges, i automàticament podràs renovar la subscripció de forma trimestral a través de qualsevol de les diferents modalitats ofertes.

Aena exclou tota responsabilitat en relació amb la confidencialitat i seguretat de la informació i dades proporcionades pel soci en ocasió del pagament de la subscripció, en la mesura en què el tractament d’aquesta informació i dades no es trobi exclusivament sota el control d’Aena.

3.2 Responsabilitat perquè és membre d’Aena Club.

Com a membre d’Aena Club declares que ets major de 18 anys i disposes de la capacitat legal necessària per acceptar aquests Termes i Condicions. Com a Soci garanteixes l’autenticitat i veracitat de totes les dades que ens has comunicat en emplenar el formulari de registre i si escau de subscripció. Igualment, et compromets i responsabilitzes a mantenir tota la informació facilitada de manera que respongui, en cada moment, a la seva situació real. Com a membre o soci tens la possibilitat de modificar les teves dades a través de la seva àrea de registre de soci.

A conseqüència del registre, et compromets a fer-ne un ús diligent i a mantenir en secret la contrasenya i/o número de soci per accedir a tots els avantatges i beneficis que t’ofereix el Club. En conseqüència, ets responsable de la custòdia i confidencialitat adequades de qualsevol identificador i/o contrasenya que et sigui subministrat per Aena, i et compromets a no cedir-ne l’ús a tercers, ja sigui temporal o permanent, ni permetre l’accés a persones alienes. Serà responsabilitat de cada soci la utilització il·lícita dels serveis i productes que ofereix el Club per qualsevol tercer il·legítim que empri a aquest efecte una contrasenya a causa d’una utilització no diligent o de la pèrdua d’aquesta pel soci.

Com a soci del Club podràs canviar la teva contrasenya quan ho consideris oportú.

3.3. Obligacions de les parts

Com a soci o membre de l’Aena Club, tens les obligacions següents:

  1. Respectar els Termes i Condicions Generals del servei d’Aena Club contingudes en aquest contracte.
  2. Identificar-se com a soci o membre del Club a través d’un document acreditatiu, en el cas que fos necessària la teva identificació personal.
  3. Notificar immediatament a Aena el furt, el robatori o la pèrdua de les claus, contrasenyes o del número de soci facilitats.
  4. Notificar immediatament a Aena sobre la modificació de l’email comunicant-ho a través de la bústia clubcliente@aena.es

Aena s’obliga a:

  1. Anul·lar les claus, contrasenyes o targetes, a sol·licitud del titular, prèvia notificació de la denúncia per furt, robatori i/o pèrdua, i reposar-la de conformitat amb els procediments establerts.
  2. Mantenir confidencialment les dades personals aportades com a soci en la subscripció del servei. Atendre el soci davant de qualsevol incidència, suggeriment o queixa a través del telèfon d’atenció al client (+34) 91 321 10 00 o de l’adreça electrònica: clubcliente@aena.es.

4. Programes de fidelització de clubs

Per millorar el servei com a soci i membre de l’Aena Club, podrà sol·licitar la vinculació amb altres clubs. Com a soci podrà vincular o desvincular la seva pertinença al Club.

5. Condicions dels serveis associats a l’Aena Club

Si ja ets membre d’Aena Club, podràs accedir a altres portals d’Aena amb el teu compte d’Aena Club sense necessitat d’un registre nou.

Tant els beneficis permanents com els descomptes i promocions puntuals els podràs veure a cada moment al web d’Aena Club, així com a cada web del servei associat.

També tens l’opció que Aena Club et mantingui informat de totes les promocions i descomptes exclusius, depenent de la modalitat que hagis triat, per això ens hauràs de donar el teu consentiment.

5.1 Avantatges dels serveis associats al Club

Aena Club ofereix als seus membres els següents beneficis dels següents serveis associats al Club:

5.1.1 Beneficis permanents als serveis propis d’Aena:

Al Pàrquing dels aeroports: descomptes i promocions a les estades associades a les matrícules dels teus vehicles inclosos al teu perfil. En el cas d’utilitzar el servei de Pàrquing, s’emmagatzemarà el número de matrícula del teu cotxe a fi d’establir el període de temps que ha utilitzat els serveis d’aparcament i poder facturar-los. Perquè apliquin els descomptes de pàrquing, l’estada completa ha de quedar coberta pel període de la subscripció contractat.

Als Serveis VIP: descomptes i promocions a l’accés a les Sales VIP, Fast Track i Fast Lane, sempre que estiguin actius aquests serveis i l’aforament ho permeti. En cas que adquireixis un accés a una de les Sales VIP gestionades per Aena o Fastlane/Fasttrack, hauràs de presentar el teu DNI a efectes d’identificació.

5.1.2 Descomptes o promocions puntuals a botigues i restaurants dels aeroports, rent a car, etc. Inclosos descomptes addicionals a altres beneficis per ser membres del club de terceres empreses amb què Aena col·labora.

Dependrà dels acords puntuals signats entre Aena i els comerços ubicats als aeroports. Aquestes promocions es comunicaran a la web i app d’Aena Club i se’t podran enviar per correu electrònic les ofertes vigents a cada moment, sempre que ens donis el teu consentiment.

5.1.3 Servei de Pagament per Mòbil Podràs pagar des del teu mòbil a aquells aeroports on estigui disponible l’estada als nostres aparcaments; aquest és un servei exclusiu per a membres del club.

5.1.4 El servei de Pagament per Matrícula consisteix en la lectura i identificació de la matrícula del vehicle a l’entrada i sortida de l’aparcament, per la qual cosa no serà necessària l’emissió d’un tiquet per a l’entrada i la sortida. Una vegada que s’accedeix al pàrquing, el lector reconeixerà la matrícula registrada que estarà associada a l’usuari amb el servei de Pagament per Matrícula activat; d’aquesta manera se t’obrirà automàticament la barrera i podràs entrar-hi i estacionar el teu vehicle. Aquest servei només és apte per a vehicles, de manera que les motocicletes queden excloses d’utilitzar el sistema de Pagament per Matrícula a causa de la complexitat de la lectura de les matrícules.

El servei de Pagament per Matrícula es podrà donar d’alta des del perfil d’usuari utilitzant la web d’Aena club i/o a través de l’app oficial d’Aena i gestionar-hi les seves dades. En aquests canals s’anirà actualitzant la disponibilitat d’aquest servei a cada moment, actualment disponible a Alacant-Elx, Barcelona-El Prat Josep Tarradellas, Bilbao, Adolfo Suárez Madrid Barajas i València

Per poder gaudir del sistema de Pagament per Matrícula, s’han d’introduir les dades referents al vehicle i a la forma de pagament al perfil de cada usuari. S’ha d’introduir, com a mínim, una matrícula associada a una targeta, i es poden introduir fins a tres matrícules com a màxim. Es pot associar una mateixa targeta per a diferents matrícules, però no es poden utilitzar diferents targetes per a la mateixa matrícula. En la modalitat de subscripció només es podrà modificar una sola matrícula de les tres introduïdes dins del període de subscripció.

D’altra banda, si es dona el cas que diferents usuaris utilitzen un mateix vehicle, tot el procés d’estada al pàrquing, inclòs el pagament, s’associarà al perfil que va donar d’alta el servei de Pagament per Matrícula per a aquest vehicle; és a dir, la matrícula només es podrà associar a un únic usuari.

Caldrà donar d’alta el servei de Pagament per Matrícula prèviament a l’accés al pàrquing, i no és vàlid activar-lo un cop s’ha entrat a l’aparcament.

A la sortida del pàrquing l’usuari no ha de fer cap gestió addicional, ja que la barrera identificarà el vehicle associat al Pagament per Matrícula i li permetrà abandonar l’aparcament sense necessitat de presentar el tiquet. En aquest moment, se li carregarà l’import a la targeta triada corresponent a la seva estada.

5.1.5 MarketPlace és un servei que ofereix Aena a través de les seves Plataformes Aena Travel, Foodtofly i Shoptofly, on podràs reservar i comprar els productes que es venen als aeroports, tant als comerços de restauració com a les botigues. Com a membre d’Aena Club pots accedir a les Plataformes sense necessitat d’un registre nou i gaudir dels descomptes i promocions que hi hagi a cada moment.

6. Duració com a soci d’Aena Club

Podràs ser membre d’Aena Club en la modalitat gratuïta (Pla Bàsic) de forma il·limitada fins que cancel·lis el teu compte com a soci del Club.

Les subscripcions de pagament (pla PLUS o pla VIP), a les que hi tens opció per ser soci del Club, tenen una durada trimestral, des de la data en què Aena Club et comunica que tens dret d’accés als beneficis exclusius i fins a les 00:00 hores (hora peninsular) del mateix dia del següent tercer mes. Això no obstant, la subscripció es renovarà de forma automàtica per un nou període trimestral llevat que l’usuari activi en el seu perfil d’Aena Club l’opció de no renovació de la subscripció, amb almenys un dia d’antelació a la data d’expiració de cada període trimestral, cas en què la data d’efectes de la baixa serà el primer dia del mes següent.

Un cop acabat el període de subscripció de pagament sense renovació automàtica, es passarà al Pla Bàsic.

Per cancel·lar la teva subscripció, podràs exercir el teu dret de desistiment en el termini de catorze (14) dies des de la renovació de la subscripció, sempre que no s’hagi fet ús dels beneficis de la modalitat contractada, a través de l’enllaç habilitat per a això a l’àrea personal del teu compte.

7. Baixa com a soci de l’Aena Club

Com a membre del Club, pots cancel·lar el teu compte com a soci en qualsevol moment, així com donar-te de baixa en la subscripció de pagament, des del teu perfil al portal web d’Aena Club a l’apartat de «El meu compte».

La cancel·lació del teu compte com a soci i baixa de la subscripció donarà lloc a la pèrdua de tots els drets relatius al seu ús i dels beneficis com a membre del club.

Aena es reserva el dret a cancel·lar de forma automàtica el compte com a membre del Club de qualsevol soci, així com donar-lo de baixa en la subscripció de pagament, si es detecten actes fraudulents, especulatius o de mala fe per part del soci o de l’ús de compte.

En cas d’incompliment de qualsevol de les obligacions o condicions previstes en la legislació vigent, o en les condicions generals d’aquest contracte, Aena podrà cancel·lar el compte del soci que hagi generat l’incompliment i cancel·lar la seva subscripció.

En el moment en què es faci efectiva la teva baixa com a membre d’Aena Club, totes les funcionalitats deixaran d’estar disponibles. Tot i així, en qualsevol moment podràs sol·licitar registrar-te de nou com a soci, però tingues en compte que, en haver-te donat de baixa, no podràs accedir a les dades de reserves que hagis realitzat anteriorment.

8. Restricció del servei d’Aena Club

Aena es reserva el dret de denegar discrecionalment, en qualsevol moment i sense necessitat de preavís, l’accés com a soci d’Aena Club, en cas de vulneració d’aquests Termes i Condicions i de la legislació vigent.

Es conserva la facultat d’Aena de no admetre un nou registre d’un soci en els casos en què es contravingui el que disposen els presents Termes i Condicions i/o la Política de Privadesa de la Plataforma, així com en qualssevol normes de conducta addicionals que Aena Club pogués aprovar. Així mateix, Aena podrà no admetre aquest registre en cas de conflicte o controvèrsia que estigui per resoldre o que hagi finalitzat amb reconeixement de culpa o negligència de l’Usuari i/o perjudici d’Aena als seus col·laboradors i associats, o als seus Usuaris, clients o clients potencials.

9. Ús de la Plataforma

En accedir a la Plataforma d’Aena Club, seràs responsable de realitzar un bon ús i navegació, utilitzant els Serveis que s’hi ofereixen amb fins legítims i lícits. A manera enunciativa, però no limitativa, queda prohibit:

  • (i) Utilitzar la Plataforma o els Serveis amb fins il·lícits;
  • (ii) Usar la Plataforma amb la finalitat de provocar danys, ineficiències, interrupcions o defectes anàlegs en la funcionalitat de la Plataforma o d’estructures electròniques d’Aena Club o qualsevol tercer;
  • (iii) Utilitzar la Plataforma per a la transmissió de malware, virus o programes anàlegs o per publicar o difondre continguts de caràcter ofensiu, racista, denigrant o pornogràfic que poguessin causar molèstia en les persones;
  • (iv) Usar la Plataforma en perjudici dels interessos d’Aena;
  • (v) Registrar-se a la Plataforma amb una identitat falsa;
  • (vi) Utilitzar la Plataforma amb fins publicitaris, tals com l’enviament de spam o altres maneres semblants;
  • (vii) Trencar les mesures de seguretat establertes per Aena;
  • (viii) Dur a terme actuacions tendents a saturar el programa, perjudicant el bon funcionament de la Plataforma; i en qualsevol cas.
  • (ix) Usar la Plataforma de forma il·legal.

En el cas que ens trobem amb algun dels supòsits enumerats a l’apartat anterior, Aena com a titular d’Aena Club es reserva el dret d’adoptar les mesures que consideri oportunes.

10. Drets de Propietat Intel·lectual i Industrial

Aena, com a titular de la Marca i la Plataforma d’Aena Club, concedeix a l’Usuari la llicència limitada, no transferible, revocable, no subllicenciable i no exclusiva per a l’accés i l’ús de la Plataforma al dispositiu personal de l’Usuari. Qualsevol dret que no s’atorgui expressament estarà reservat per part d’Aena com a titular d’Aena Club.

L’Usuari o qualsevol tercer tindrà restringit dur a terme les accions següents:

  • (i) reproduir, modificar, preparar obres derivades, distribuir, llicenciar o explotar de qualsevol manera la Plataforma o els Serveis quan no estigui expressament permès per Aena;
  • (ii) descompilar o realitzar enginyeria inversa sobre la Plataforma;
  • (iii) enllaçar, reflectir o emmarcar qualsevol part dels serveis;
  • (iv) desplegar o llançar qualsevol tipus de programa per realitzar qualsevol actuació relacionada amb la prospecció de dades o accions tendents a danyar l’operativitat i la funcionalitat de la Plataforma; o
  • (v) retirar, modificar o qualsevol actuació anàloga tendent a alterar els drets d’autor d’Aena sobre la seva marca registrada, la seva Plataforma o els seus Serveis.

En tot cas, els drets de propietat intel·lectual i industrial sobre la Plataforma romandran en propietat d’Aena. Ni l’ús de la Plataforma, ni el registre com a membre d’Aena Club, ni d’alguna de les seves subscripcions suposen la transferència o atorgament de cap dret:

  • (i) en relació amb els Serveis i Productes que es promocionen, o
  • (ii) a utilitzar o esmentar de qualsevol manera els noms d’empresa, logotips, noms de producte i servei, marques comercials o altres elements de naturalesa semblant, llevat d’aquells supòsits en què Aena ho concedeixi expressament.

11. Abonament de la subscripció

Per poder accedir a qualsevol de les modalitats de Subscripció (pla PLUS o pla VIP) hauràs de realitzar el pagament de la quantitat que determini la modalitat triada inclòs impostos aplicables, si escau, tot això d’acord amb les tarifes vigents a cada moment.

El pagament el realitzaràs a través de la targeta de crèdit que ens hagis indicat en el moment de la compra, i serà efectiva la subscripció quan Aena Club et comuniqui a l’email que ens hagis indicat que tens dret d’accés als beneficis exclusius de la modalitat que hagis contractat. En cas que la transacció no arribi a realitzar-se, aquesta quedarà suspesa, i t’informarem del que ha passat. Quedarà anul·lada la subscripció.

Les subscripcions de pagament d’Aena Club tenen una durada trimestral, des que se’t comunica el dret d’accés als beneficis exclusius. I es renoven automàticament per un nou període trimestral, a través del pagament del preu indicat en cada modalitat, llevat que l’usuari comuniqui a Aena Club la seva voluntat de donar-se de baixa de la subscripció, amb almenys un dia d’antelació a la data d’expiració de cada període trimestral, cas en què la data d’efecte de la baixa serà el primer dia del mes següent a la recepció de l’esmentada comunicació.

12. Contractació electrònica

De conformitat amb el que disposa l’article 23 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, els contractes subscrits per via electrònica produiran tots els efectes previstos per l’ordenament jurídic, quan concorrin el consentiment i els altres requisits necessaris per a la seva validesa.

En tot cas, el suport electrònic en què constin les presents Condicions de Contractació formalitzades per via electrònica serà admissible com a prova documental en cas de controvèrsia entre les parts.

A aquests efectes, s’entendrà que el pagament de la subscripció corresponent, així com de les consecutives renovacions trimestrals, impliquen necessàriament la prestació del consentiment requerit per a la seva contractació.

De la mateixa manera, i atenent al que disposa l’article 27 de la Llei 34/2002, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, es posa a disposició dels usuaris, de forma prèvia a l’inici del procediment de contractació, tota la informació relativa aquesta, que únicament serà aplicable en cas que l’Usuari decideixi procedir a la contractació a través de la Plataforma.

13. Atenció al client

Posem a la teva disposició un Servei d’Atenció al Client per poder atendre totes les teves consultes, queixes i suggeriments en relació amb la contractació a través de la Plataforma dels serveis d’Aena Club.

La via de contacte posada a disposició dels Usuaris és: clubcliente@aena.es així com el número de telèfon que apareix a l’àrea de contacte diferent per a cada aeroport des d’on donarem resposta en el termini més breu possible.

14. Responsabilitats

Les parts es comprometen a complir les seves obligacions legals i contractuals incloses a les presents Condicions de Contractació.

Les parts responen de les infraccions en què haguessin incorregut personalment, assegurant la indemnitat de l’altra part davant de qualsevol error, culpa o negligència no imputable a aquesta, i a tot perjudici que es derivés de les infraccions o errors no imputables a l’altra part contractant.

Aena, com a titular de la marca i la Plataforma d’Aena Club, es configura com a un prestador de serveis de la societat de la informació, amb les respectives limitacions de responsabilitat que això comporta.

Aena es reserva el dret d’exigir les responsabilitats corresponents per la utilització indeguda de la Plataforma o per l’incompliment de les normes recollides en aquestes condicions generals.

Seràs l’únic responsable en el cas que algú utilitzi la Plataforma de manera defectuosa, parcial o errònia, en nom teu o pel seu compte, utilitzant la teva clau d’accés o fins i tot el codi de seguretat proporcionat per Aena per realitzar el servei reservat com a membre del Club. Aena es reserva el dret d’anul·lar les claus d’accés dels usuaris que en facin un mal ús, en els termes que preveu aquest condicionat.

Aena no es responsabilitza de la interrupció, inaccessibilitat o fallada de qualsevol altra índole que pogués patir l’operativa del sistema, com a conseqüència dels que puguin produir-se en qualssevol serveis de telecomunicacions o altres accessoris aliens a aquesta entitat i necessaris per al seu funcionament.

15. Confidencialitat i protecció de dades

De conformitat amb el que disposa la Llei General de Protecció de Dades i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades personals i garantia de drets digitals, totes les dades de caràcter personal facilitades durant la utilització de la Plataforma seran tractades de conformitat amb el que disposa la Política de Privacitat d’Aena Club, que tot Usuari ha d’acceptar expressament per poder utilitzar i registrar-se en el sistema com a membre del Club.

16. Modificacions dels presents Termes i Condicions

Aena es reserva el dret de modificar les condicions i advertències aplicables en aquestes condicions generals. Aena podrà modificar aquestes condicions comunicant-ho als socis, requisit que les parts convenen expressament que s’entén complet amb la publicació de les variacions al lloc web d’Aena www.aena.es o a través de l’Aena Club Cliente o de qualsevol altre punt de comunicació d’Aena.

Si el soci no hi estigués d’acord, es cancel·la la seva subscripció, d’acord amb el que disposa l’apartat de cancel·lació de soci.

Es considerarà que acceptes expressament les esmentades modificacions o actualitzacions si realitzes una nova reserva a través de la Plataforma. Si són acceptades, la modificació i l’entrada en vigor del nou contracte substituirà plenament les anteriors condicions per tenir efecte en les noves reserves que es facin a partir de la data d’acceptació de les noves condicions.

17. Clàusula de salvaguarda

Totes les clàusules o extrems de les presents Condicions de Contractació han de ser interpretades de forma independent i autònoma, i la resta d’estipulacions no es veuran afectades en cas que una hagi d’elles estat declarada nul·la per sentència judicial o resolució arbitral ferma. Se substituirà la clàusula o clàusules afectades per una altra o altres que preserven els efectes perseguits per les Condicions de Contractació de la Plataforma.

18. Dret aplicable i jurisdicció competent

L’acceptació d’aquestes Condicions Generals implica el coneixement i conformitat de les advertències legals aquí expressades i, en especial, que els conflictes relatius a aquest lloc es regiran exclusivament pel Dret espanyol, i en són els Jutjats i Tribunals espanyols els únics competents