Aena Club | Aena

Tratamento de Datos Persoais

Responsábel: Aena S.M.E. S.A. (A86212420)
Finalidade: xestión como membro de Aena Club e da subscrición contratada. Xestionar, tramitar e dar seguimento aos produtos e servizos que vostede compre ou reserve, a través deste sitio web ou app como membro de Aena Club, envío de comunicacións comerciais do servizo contratado e doutros servizos propios de Aena, envío doutras comunicacións comerciais, realización de enquisas de calidade, usos estatísticos e outros usos lexítimos empresariais. Adicionalmente, os seus datos poderán ser tratados para a elaboración de perfís. Ten dereito a opoñerse á adopción de decisións individuais automatizadas que produzan efectos xurídicos ou que lle afecten significativamente de maneira semellante. Ver información adicional.
Lexitimación: execución do Contrato (aceptación dos Termos e Condicións de Contratación) e consentimento.
Dereitos: acceso, rectificación, supresión e demais dereitos, como se sinala en información adicional.
Información adicional: Política de Privacidade.

Non recibiches o email para completar a activación da túa conta?

Consulta a túa carpeta de correo non desexado ou ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente no correo clubcliente@aena.espara solucionar calquera.

Correo enviado

Enviamos un correo electrónico a
Por favor, sigue os pasos indicados no correo de verificación que che enviamos.
Consulta a túa carpeta de correo non desexado se non o recibes.
Recorda que tes 24 horas para activar a túa conta.

Segues sen recibir ningún correo?

Ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente no correo clubcliente@aena.es para solucionar calquera incidencia.