Maiz egiten diren galderak

Orokorra

Aena Club bidaiarientzako zerbitzu bat da, eta aireportuko esperientzia hobetzea du helburu. Erregistratzen bazara, Aena Club-eko kideentzako abantailez gozatuko duzu aparkalekuan, VIP aretoetan, dendetan, jatetxeetan eta aireportuko hainbat zerbitzutan.
Aena Club-en, informazio pertsonala kudeatu ahal izango duzu, eta Aenaren lotutako zerbitzuetan egindako erosketa eta erreserbak kontsultatu, baita erabilgarri dauden eskaintza eta onura guztiak ikusi ere.
Aena Club Espainiako aireportu guztietan erabil daiteke.
Zerbitzuaren webgunean bertan kontsulta dezakezu zure datu pertsonalak erabiltzeari buruzko informazioa, Pribatutasun-politika atalean.

AENA Club: Izena ematea eta aldaketak

Aena Club doako fidelizazio kluba da.
Erregistroa webgunean egiteko:

  • Egin klik esteka honetan: EGIN ZAITEZ BAZKIDE
    Hauen bidez eska daiteke alta emateko: Aenaren aplikazioa, aparkalekuko erreserben webgunea eta Aena Market-eko atariak, edo, aireportuan bertan, doako wifi-zerbitzura konektatzeko ataria.

  • Idatzi balio duen helbide elektroniko bat, aukeratu 6 eta 10 karaktere arteko pasahitz seguru bat, eta osatu eskatzen diren gainerako eremuak.

  • Eremu guztiak bete ondoren, berrespen-mezu elektroniko bat jasoko duzu, gehienez ere 24 ordutan zure kontua aktiba dezazun. Ez baduzu mezu hau jaso, jarri gurekin harremanetan, clubcliente@aena.es helbide elektronikora idatzita.


Erregistratu ondoren, datu pertsonalak aldatu ahal izango dituzu, eta informazio gehiago lortu, erabiltzaileari 1-3 matrikula lotu Aenaren aparkalekuetan Aena Club-eko kide izatearen abantailez gozatzeko, eta Vía-T ere lotu.
Gaur egun ez dago ez txartel fisikorik ez digitalik, baina badago zure profilean kontsulta dezakezun QR bat.
Aena Club-eko erabiltzaile gisa identifikatzeko eta zerbitzu eta deskontu desberdinez baliatzeko, hasi saioa Aenaren webgunearen edo aplikazioaren bitartez zerbitzuak kontratatzean edo, bestela, sartu aparkalekuan zure matrikula zenbakiaren bitartez.
Mesedez, berrikusi sarrerako ontzia edo spam karpeta, kontua aktibatzeko mezu elektroniko bat iritsi zaizun egiaztatzeko. Minutu batzuk igaro ondoren oraindik ez baduzu mezua jaso, jarri gurekin harremanetan clubcliente@aena.es helbide elektronikora idatzita, eta adierazi erregistroan erabilitako helbide elektronikoa.
Helbide elektroniko okerra adierazi baduzu, 24 ordu itxaron beharko dituzu berriro erregistratzeko.
Kasu hauetan, erregistroa ezin izan bada baliozkotu, 24 ordu itxarotea gomendatzen dizugu, sistemak erregistro hori baliogabetu dezan.
Denbora hori igaro ondoren, berriro erregistra zaitezke.
Kontuen segurtasuna dela eta, ezin dira aldaketa horiek egin erabiltzailearen eremu pribatutik. Datu horiek aldatu behar badituzu, jarri gurekin harremanetan clubcliente@aena.es helbidean.
Pasahitza berrezartzeko, sartu Aena Club-en webgunean eta, bertan, sakatu Pasahitza ahaztu duzu?, adierazi zure helbide elektronikoa eta jarraitu helbide elektronikoan jasoko dituzun urratsei.
Baliteke uneren batean lotutako beste atari batzuen bidez Aena Club-en alta emateko eskatu izatea eta orain ez gogoratzea. Aena Club-ekin harremanetan jarri aurretik, erabili Pasahitza ahaztu duzu?. esteka. Pasahitza berrezartzeko mezurik iristen ez bazaizu, jarri harremanetan gurekin clubcliente@aena.es helbidera idatzita.
Aena Club-en sartzeko kredentzialak beste zerbitzu batzuetarako ere balio dute: aparkalekua, VIP aretoak, Aena Travel, Food To Fly, etab. Hortaz, Aena Club-en baja emateko eskatzen baduzu, lotutako beste zerbitzu horiek erabiltzeari ere utziko diozu.
Aena Club-en baja emateko, 'Nire kontua' atalean sartu behar duzu, eta 'BAJA EMATEA NAHI DUT' botoia sakatu. Aena Club aplikazioan ere badago aukera hori.

Aparkalekua

Aena Club-eko kide izanez gero, aparkalekuko deskontuak lor ditzakezu, bai aldez aurreko erreserba duten sarbideetan, bai erreserbarik gabe.Aparkalekuko deskontuak zehatz-mehatz ezagutzeko, egin klik goiko menuko Zerbitzuak atalean, edo sakatu
Aena Club aparkalekuko estekan.
Aenaren sareko aparkalekuetan erreserba egiteko, ez da beharrezkoa Aena Club-en erregistratuta egotea; zuzenean sar zaitezke Aenako aparkalekuen orrian, eta irteera-aireportua eta lehentasunezko datak aukeratu. Hala ere, Aena Club-ean erregistratzea gomendatzen dizugu, eskaintzen dizkizugun deskontu guztiez baliatzeko.

VIP Zerbitzuak

VIP geletarako sarbidea Aenaren aplikazioaren eta webgunearen bitartez eskura dezakezu, baita gelako mostradorean ere, ontziratzeko txartela baldin baduzu.
Aena Club-eko bazkide izanez gero, % 20ko deskontua izango duzu Aenaren aplikazioaren bidez egindako erosketetan, klubeko kide gisa identifikatuta baldin bazaude.
Ezin da VIP geletara sartu ez baduzu ontziratzeko txartelik.
Pertsona bakoitzeko sarbide bat erosi beharko da Aenaren webgunearen edo aplikazioaren bitartez, edo gelako mostradorean.
Aena Club-eko bazkide izanez gero, % 20ko deskontua izango duzu Aenaren aplikazioaren bidez egindako erosketetan, klubeko kide gisa identifikatuta baldin bazaude.
Meet & Assist zerbitzua edozein bidaiarik kontrata dezake 72 ordu lehenago Aenaren webgunearen edo aplikazioaren bitartez.

Beste batzuk

Ziurtatu arakatzaile hauetako bat darabilzula, haiekin baita bateragarria Aena Club-en webgunea:
  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Safari
  • Microsoft Edge
  • Internet Explorer 11
Arakatzailearen segurtasun-aukeretan blokea daitezke cookieak.
Atariak erabiltzen dituen cookieak onartzen ez badituzu, baliteke atariak ondo ez funtzionatzea eta Aena Club-en erregistratutako erabiltzaile gisa gestiorik egin ezin izatea.
Informazio gehiago lortzeko, erabiltzaile esteka honetan sar daiteke, eta atariko cookieen pribatutasun-politika irakurri.
Gaur egun, Aena Club-en ataria gaztelaniaz, ingelesez, katalanez, euskaraz, galegoz eta valentzieraz soilik dago.

Ez baduzu galderaren bat hemen aurkitzen, idatzi clubcliente@aena.es helbidera laguntza jasotzeko.