Maiz egiten diren galderak

Orokorra

Doako fidelizazio-klub bat da. Espainiako aireportuetako aparkalekuak eta merkataritza-instalazioak erabiltzen dituzten ohiko bidaiarien leialtasuna saritzea du helburu. Erregistratzen bazara, Aena Club-eko kideentzako abantailez gozatuko duzu aparkalekuan, VIP aretoetan, dendetan, jatetxeetan eta aireportuko hainbat zerbitzutan

Aena Club-eko kide egiten zarenean, erabiltzaile bat eta pasahitz bat izango dituzu saioa hasteko aukera eskaintzen duten Aena Club-en kide egindako Aena-ren atarietan (Aena Travel, Food to Fly, Shop to Fly, Aena Parking, VIP zerbitzuak eta abar) saioa hasteko. Zerbitzuak webgunean edo aurrez aplikazioan saioa hasita erosketak eginez gero, onurez eta deskontuez gozatu ahal izango duzu. Kidetza-mailaren arabera (Básico, PLUS edo VIP), deskontuez gain Fast Lane/Fast Track eta VIP aretoen zerbitzuak erabiltzeko onurak ematen dira:

  • Fast lane/Fast track zerbitzurako 10 sarrera Aena Club Plus-eko kideentzat
  • Fast lane/Fast track zerbitzura 10 sarrera +VIP aretoetarako 10 sarrera Aena Club VIP kideentzat

Aena Club Espainiako aireportu guztietan erabil daiteke

Zerbitzuaren webgunean kontsulta ditzakezu datu pertsonalen erabilerari buruzko informazioa, Pribatutasun-politika atalean, web-orriaren behealdean dagoen estekan sartuta.

AENA Club: Izena ematea eta aldaketak

Aena Club erabat doakoa den fidelizazio-kluba da, bere oinarrizko modalitatean. Eta eskaintzen diren ordainketa-planetako bat kontratatuz gero, abantaila eta deskontu osagarriak eskura ditzakezu.

Erregistroa webgunean egiteko:

  1. Sakatu “EGIN BAZKIDE” esteka. Aena-ren aplikaziotik ere erregistra zaitezke, aireportuko doako wifi-zerbitzura konektatzeko atariaren, Aena Market-eko edozein atariren edo aparkalekua erreserbatzeko atariaren bidez.
  2. Bete formularioa eskatutako eremuekin, eta adierazi baliozko helbide elektroniko bat erregistroa egiteko.
  3. Eremu guztiak bete ondoren, berrespen-mezu elektroniko bat jasoko duzu (salbuespena izango da erreserben webgunearen bidez erregistratuz gero), gehienez ere 24 ordutan zure kontua aktiba dezazun. Ez baduzu mezu hau jaso, jarri gurekin harremanetan.

Gaur egun ez dago ez txartel fisikorik ez digitalik, baina badago zure profilean kontsulta dezakezun QR bat. Aena Club-eko erabiltzaile gisa identifikatzeko eta zerbitzu eta deskontu desberdinez baliatzeko, identifika zaitez Aena-ren webgunearen edo aplikazioaren bitartez zerbitzuak kontratatzean edo, bestela, sartu aparkalekuan zure matrikula-zenbakiaren bitartez.

Berrikusi sarrerako ontzia eta spam-karpeta, baita “Eskaintzak” karpeta eta antzekoak ere, kontua aktibatzeko mezu elektroniko bat iritsi zaizun egiaztatzeko. Minutu batzuk igaro ondoren oraindik ez baduzu mezua jaso, jarri berriro gurekin harremanetan eta adierazi erregistroan erabilitako helbide elektronikoa. Helbide elektroniko okerra adierazi baduzu, berriro erregistratu beharko duzu.

Berriro erregistratu beharko duzu. Sistemak automatikoki baliogabetuko du helbide elektroniko okerrarekin egin duzun erregistroa.

Jakinarazten dizugu sistemak ez duela aldaketa hori egiten uzten, posta elektronikoa erabiltzaile bakoitzaren kontuari lotutako datu bakartzat hartzen baita.
Beste mezu elektroniko bat erabili behar baduzu, kontu berri baten irekiera kudeatu beharko duzu klubaren orriaren goiburuan (https://clubcliente.aena.es/AenaClub/eu/) dagoen “Erregistratu” botoiaren bidez.
 Kasu horretan, “Nire kontua” atalaren bidez erabiliko ez den kontuari baja ematea gomendatzen dizugu, ordainketarik egin gabe ez badago.

Pasahitza berrezartzeko, sartu Aena Club-en webgunean eta, bertan, sakatu Pasahitza ahaztu duzu?, adierazi zure helbide elektronikoa eta jarraitu helbide elektronikoan jasoko dituzun urratsei.

Aena Club-ek helbide elektroniko hori erregistratuta dauka jada. Hau da, helbide elektroniko hori aurrez erregistratutako beste erabiltzaile baten bera da edo aldez aurretik erregistratu zinen hemen edo Aena Market-eko beste atari batean, eta pasahitza gogoratzen ez bazara, “Hasi saioa” orrian dagoen “Pasahitza ahaztu zaizu?” estekaren bidez berrabiarazi beharko duzu.

Aena Club-en sartzeko kredentzialak beste zerbitzu batzuetarako ere balio dute: Aena Travel, Food to Fly, aparkalekua, VIP aretoak eta abar. Hortaz, Aena Club-en baja emateko eskatzen baduzu, lotutako beste zerbitzu horiek erabiltzeari ere utziko diozu. Aena Club-en baja emateko, 'Nire kontua' atalean sartu behar duzu, eta 'BAJA EMATEA NAHI DUT' esteka sakatu.

Aparkalekua

Aena Club-eko kide izanez gero, aparkalekuko deskontuak lor ditzakezu.

Aparkalekuko deskontuak zehatz-mehatz ezagutzeko, egin klik goiko menuko Zerbitzuak atalean, edo sakatu Aena Club aparkalekuko estekan.

Aenaren sareko aparkalekuetan erreserba egiteko, ez da beharrezkoa Aena Club-en erregistratuta egotea; zuzenean sar zaitezke Aenako aparkalekuen orrian, eta irteera-aireportua eta lehentasunezko datak aukeratu. Hala ere, Aena Club-ean erregistratzea gomendatzen dizugu, eskaintzen dizkizugun deskontu guztiez baliatzeko.

VIP Zerbitzuak

Aena aplikazioaren eta webgunearen bidez eta aretoko mostradorean VIP aretoetara sartzeko baimena eskuratu ahal izango duzu, eta, betiere, ontziratze-txartela baduzu bertara sartu ahalko zara.

Aena Club-eko bazkide izateagatik, deskontuez baliatzeko, Aena aplikazioaren webgunearen bidez egin beharko duzu erosketa, baldin eta Club-eko kide gisa saioa hasi baduzu.

Ezin da VIP geletara sartu ez baduzu ontziratzeko txartelik.

Sarbide bat erosi behar da pertsona bakoitzeko Aenaren webgunearen edo aplikazioaren bidez.

Aena Club-eko bazkide izateagatik abantailez baliatzeko, Aena aplikazioaren webgunearen bidez egin beharko duzu erosketa, baldin eta Club-eko kide gisa saioa hasi baduzu.

Meet & Assist zerbitzua edozein bidaiarik kontrata dezake 72 ordu lehenago Aenaren webgunearen edo aplikazioaren bitartez.

Beste batzuk

Ziurtatu arakatzaile hauetako bat darabilzula, haiekin baita bateragarria Aena Club-en webgunea:

  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Safari
  • Microsoft Edge
  • Internet Explorer 11

Arakatzailearen segurtasun-aukeretan blokea daitezke cookieak.

Atariak erabiltzen dituen cookieak onartzen ez badituzu, baliteke atariak ondo ez funtzionatzea eta Aena Club-en erregistratutako erabiltzaile gisa gestiorik egin ezin izatea.

Informazio gehiago lortzeko, erabiltzaile esteka honetan sar daiteke, eta atariko cookieen pribatutasun-politika irakurri.

Gaur egun, Aena Club-en ataria gaztelaniaz, ingelesez, katalanez, euskaraz, galegoz eta valentzieraz soilik dago.

Ez baduzu galderaren bat hemen aurkitzen, idatzi clubcliente@aena.es helbidera laguntza jasotzeko.