Aena Club | Aena

Datu pertsonalen prozesamendua

Erantzulea: Aena S.M.E. S.A. (A86212420)
Xedea: Aena Klubeko kidearen eta kontratatutako harpidetzaren kudeaketa. Erosten edo erreserbatzen dituzun produktu eta/edo zerbitzuak kudeatzea, izapidetzea eta haien segimendua egitea webgune edo aplikazio honen bidez, Aena Klubeko kide gisa, eta kontratatutako zerbitzuaren eta Aena-ren beste zerbitzu propio batzuen jakinarazpen komertzialak bidaltzea, bestelako jakinarazpen komertzialak bidaltzea, kalitate-inkestak egitea, erabilera estatistikoak eta beste enpresa-erabilera legitimoak. Gainera, profilak egiteko ere trata daitezke zure datuak. Ondorio juridikoak sortzen dituzten edo antzeko modu batean eragin nabarmena duten banako erabaki automatizatuak hartzeari uko egiteko eskubidea daukazu. Ikusi informazio gehigarria.
Legitimazioa: Kontratua gauzatzea (kontratazioaren zehaztapen eta baldintzak onartzea) eta baimena ematea.
Eskubideak: sarrera, zuzenketa, ezabapena eta informazio gehigarrian adierazten diren gainerako eskubideak.
Informazio gehigarria: Pribatutasun-politika.

Ez duzu jaso zure kontuaren aktibazioa osatzeko mezu elektronikoa?

Begiratu zure spam karpeta edo jarri bezeroen arretarako gure zerbitzuarekin clubcliente@aena.eshelbidean edozein gorabehera konpontzeko.

Mezu elektronikoa bidalita

Mezu elektroniko bat bidali diogu
erabiltzaileari
Jarraitu bidali dizugun egiaztatze-mezuan adierazitako urratsei.
Mezurik jasotzen ez baduzu, kontsultatu spam karpeta.
Gogoratu 24 ordu dituzula zure kontua aktibatzeko.

Oraindik ez duzu mezurik jaso?

Jarri bezeroen arretarako gure zerbitzuarekin clubcliente@aena.es helbidean edozein gorabehera konpontzeko.