Pribatutasun-politika


1. Tratamenduaren arduraduna


Aena S.M.E., S.A.


Helbidea: Peonías, 12. 28042, Madrid.


C.I.F: A86212420


Harremanetarako telefonoa: (+34) 91 321 10 00


Madrilgo Merkataritza Erregistroa (28.806 liburukia, 211 folioa, 8. atala, M-518648 orria).


Datuen babeserako ordezkaria:dpd@aena.es


2. Pribatutasun-politika eta datu pertsonalen babesa


Datu Pertsonalak Babesteari buruzko indarreko araudian eta, bereziki, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan eta Datu Pertsonalak Babesteko eta Eskubide Digitalak Bermatzeko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan ezarritakoaren arabera, jakinarazten dizugu ematen dizkiguzun datu pertsonalak edo webgune honetako cookieen bidez jasotzen ditugunak Aena SME, S.A.k tratatuko dituela, behean adierazitako xedeetarako:


  • Aena Club-eko kide izateagatik zure datu pertsonalak tratatzea, zehaztapenak eta baldintzak onartzean oinarritutako tratamendua.
  • Merkataritza-komunikazioen bidalketa kudeatzea, VIP zerbitzuei, aparkalekuei eta aireportu-kudeaketari dagozkion beste zerbitzu batzuei buruz Aenak ematen dituen zerbitzu propioetan lor daitezkeen abantailen berri emateko, eta horiei buruzko informazioa emateko (Aenaren interes legitimoan oinarritutako tratamendua, zeinaren aurka egin dezakezun erregistratzeko unean dagokion laukitxoa markatuz edo politika honetarako prestatutako kanalen bidez).
  • Aenak dituen eta erabili diren zerbitzuei buruzko inkestak bidaltzea eta, hartara, zure gogobetetze-maila ezagutzea, bezeroen iritzia ezagutzeko eta zerbitzuen kalitatea hobetzeko Aenak duen interes legitimoaren arabera. Tratamendu horri buruzko informazio gehiago eska dezakezu edo aurka egin dezakezu, politika honetan eskura jarritako bideak erabiliz.
  • Merkataritza-komunikazio elektronikoak Aenak bidaltzea, datuak hirugarrenei laga gabe, hala nola aireportuko dendetako edo Aenak lankidetzan diharduen hirugarren enpresetako promozioak eta deskontu-kupoiak, sektore hauetan: automobilgintza eta ibilgailuen alokairua, aisialdia, bidaia-agentziak, turismoa, garraioa, aire-konpainiak, sukaldaritza, ehungintza, moda, edertasuna eta kosmetika, finantzak eta aseguratzaileak, prentsa eta aldizkariak, jokoak eta apustuak. Tratamendu hori berariazko baimena ematean oinarritzen da, eta baimen hori edozein unetan ezeztatu ahal izango da, politika honetan horretarako ezarritako bideak erabiliz.
  • Inoiz gure MarketPlace-n sartzen bazara, Aena Club-eko kide izatearen datuak tratatuko dira, zerbitzuan saioa hasi ahal izateko, erosten dituzun produktu edo zerbitzuak kudeatzeko eta izapidetzeko eta haien segimendua egiteko (zerbitzuaren zehaztapenak eta baldintzak onartu ondoren kontratua gauzatuta), baita onarpena eman badiguzu jakinarazpen komertzialak bidaltzeko ere. Datuak horrela tratatzeari buruzko informazio gehiago lortzeko, irakurri MarketPlace-ren Pribatutasun-politika.
  • Aena Club-eko kide zarela aparkaleku-erreserba egiten baduzu, kontsulta publikoa egingo da DGTren Atari Estatistikoaren bidez, ibilgailuaren matrikulari dagokion ingurumen-bereizgarria egiaztatzeko, gutxiago kutsatzen duten ibilgailuak dituzten erabiltzaileei onurak edo deskontuak eskaintzeko, Aenak ingurumena babesteko duen interes legitimoaren arabera.
  • Aena biometria-proiektu bat sustatzen ari da Adolfo Suárez Madril-Barajas aireportuan. Zuk hala nahi duzulako zerbitzua erabiltzen baduzu (onarpenean oinarritutako tratamendua), Aena Club-eko kide gisa erabili ahal izango duzu, zerbitzua emateko eskatzen den informazio gehigarria gorabehera.
  • Datu biometrikoa berezia denez, Aenak bermatzen du datuen babesarekin erlazionatutako legezko betebehar guztiak beteko dituela. Horren haritik, informazio gehiago nahi izanez gero, erabili dokumentu honetan horretarako jarritako kanalak, edo, bestela, irakurri proiektu pilotuaren Pribatutasun-politika.
  • Azkenik, ordainketa-betebehar bat dakarren produkturen bat kontratatuz gero, ordaintzeko ezarritako epean ezer ordaintzen ez bada eta ez badira araudian ezarritako baldintzak betetzen, ez ordaintzeari buruzko datuak diruzko betebeharrak ez betetzeari buruzko fitxategiei jakinarazi ahal izango zaizkie.

Aena Club Aenaren zerbitzu bat da, eta Club-eko kide gisa erregistratuta dauden erabiltzaileei eskaintzen die. Zerbitzuaren helburu nagusia eta berariazkoa da Club-eko kide izateagatik Aenaren zerbitzu edo prestazio jakinetan izan ditzakezun deskontu, sustapen, eskaintza, berritasun eta abantailen berri ematea, baita haiei buruzko eta bazkide izatearekin erlazionatutako informazio eguneratua bidaltzea ere. Ezin izango duzu Club-eko kide izan, ezin izango dizugulako eman Club-aren bidez eskaintzen diren zerbitzuetan unean-unean aplikagarriak diren deskontu, sustapen, eskaintza, berritasun eta abantailen berri.


Ondorioz, onura horiei buruzko informazioa duten jakinarazpenak jaso nahi ez badituzu, edonoiz eskatu ahal izango duzu Club-eko kide gisa baja emateko, horretarako ezarritako kanalak erabilita:


  • Zure kontutik, https://clubcliente.aena.es/AenaClub/es/ atarian saioa hasita eta baimenak kudeatzeko “Nire kontua” atalera sartuta.
  • Jasotako jakinarazpenaren oinean dagoen baja egiteko estekaren bidez.
  • Bidali mezu elektroniko bat ocpd@aena.es helbidera, “Baja comunicaciones comerciales” gaiarekin.

Murtziako Eskualdeko Nazioarteko Aireporturako zerbitzu bat eskatuz gero, zure datuak Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E., S.A.ri jakinaraziko zaizkio, zerbitzua eman dezan. Enpresa hori Aenaren filiala da eta aireportu hori kudeatzen du.


Ez da beste daturik emango edo nazioartean transferituko, legeak horretara behartu ezean.


Club-eko kide zaren heinean gordeko dira datuak, baita tratamenduaren ondoriozko erreklamazio eta erantzukizun posibleei erantzuteko dagozkion legezko epeen barruan ere.


Interesdun guztiek dute eskubidea haien datuak tratatzen diren ala ez jakiteko. Halaber, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorrak eskubide hauek egokitzen dizkio interesdunari:


  • Bere datuak kontsultatzea.
  • Bere datuak zuzendu edo ezaba daitezen eskatzea.
  • Bere datuen tratamendua muga dadin eskatzea.
  • Bere datuak beste norabait eramatea.
  • Bere datuen tratamenduari uko egitea.

Onarpenean oinarritzen diren tratamenduei dagokienez, jakinarazten dizugu edonoiz kendu ahal izango duzula.


Lehenbailehen erantzungo diegu zure eskaerei, eta, gehienez, hilabeteko epean, eskaera zenetik hasita. Behar izanez gero, beste bi hilabete luzatu ahal izango da epe hori, eskaeren konplexutasuna eta kopurua kontuan hartuta. Aenak, eskaera egin, eta lehenengo hilabetean emango dio luzapenaren berri interesdunari.


Aitortutako eskubideak erabiltzeko, interesduna bide hauetako bat erabilita jarri ahal izango da harremanetan Aenarekin: ocpd@aena.es helbide elektronikoa, edo idazkia (Calle Peonías, Nº 12, 28042-Madrid), baita Zerbitzu Telematikoen Ataria ere (https://serviciostelematicos.aena.es).


Zalantzarik izanez gero, jarri datuen babeserako ordezkariarekin harremanetan helbide elektroniko honetara idatzita: dpd@aena.es.


Interesdunak erreklamazio bat aurkez dezake Datuak Babesteko Espainiako Bulegoan (AEPD), Espainiako lurraldean datuen babesa gainbegiratzeko eta kontrolatzen agintaritza den heinean.


3. Aena Club-i lotutako zerbitzuen baldintzak


Aenak mugikorretarako aplikazioa gailura deskargatzeko aukera ematen du zerbitzuan erregistratzeko eta hura kudeatzeko.


Kokapen-zerbitzuak gaitu badituzu (gailuaren ezarpenetako aukera), Aenak Wi-Fi bidez atzitzeko puntuei buruzko informazioa bilduko du, edo haren latitudeari eta longitudeari buruzkoa, informazio horrekin non zauden jakin dezagun eta gure zerbitzuak eskaini ahal izan diezazkizugun.


a) Mugikor bidezko ordainketei , dagokienez, jakinarazten dizugu Aenak zure kreditu-txartelaren azken lau digituak gordeko dituela kontratatutako zerbitzua ordaintzeko erabilitako txartela identifikatzeko.


Aparkaleku-zerbitzua erabiliz gero, autoaren matrikula-zenbakia gordeko da, aparkaleku-zerbitzua zenbat denboraz erabili duzun jakiteko eta denbora hori fakturatu ahal izateko.


Aenak kudeatzen dituen VIP aretoetako baten erabilera gailu mugikorraren bidez ordainduz gero, zure NANa jasoko da, zu identifikatzeko.


Mugikorretarako aplikazioaren bidez ordaintzean bazkideak "Aena Club-eko" kidea dela adierazten badu, bildutako informazioa erabilita Aenak Club-eko bazkidearen profil komertziala sortuko du, Club-eko kide diren bezeroak segmentatuko ditu, eskaintza komertzial pertsonalizatuak bidaliko ditu, eta mugikorretarako aplikazioa hobetuko du.


b) Matrikula bidezko ordainketa, aparkalekuko egonaldiak kudeatzeko eta ordaintzeko Aenaren sistema berria da. Zerbitzu hori emateko, ibilgailuaren matrikulari buruzko datuak tratatuko dira, baita Club-eko bezero-profilean erabiltzaileak jasota dauzkan kreditu-txartelari buruzko datuak ere. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu zerbitzuaren zehaztapenak eta baldintzak.


Zerbitzuaren baldintzak eta zehaztapenak onartu ondorengo kontratua gauzatzean oinarritutako tratamendua.


4. Pribatutasun-politika hau aldatzea


Aenak beretzat gordeko du pribatutasun-politika hau aldatzeko eskubidea. Aenak baldintza hauek aldatu ahal izango ditu, eta horren berri eman beharko die bazkideei. Alderdiek berariaz adostu dute betetzen dela baldintza hori aldaketak Aenaren webgunean www.aena.es, Aena Club-en edo Aenaren beste komunikazio-puntu batean argitaratuta.